softwer video

ساخت فیلم تبلیغاتی ، صنعتی

اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت نزدیک در بازار افزایش یافته است و شکی نیست که امر تولید و بازرگانی امروز ، بدون حضور فن موثر تبلیغات غیر قابل تصور است .

امروزه نقش تبلیغات به گونه ای ویژه تبدیل به ابزاری مدیریتی و استراتژیکی شده است و فی الواقع فرجام بازار موفق را همین ویژگی منحصر به فرد تضمین می کند! واحد مالتی نگار آفرین با کادری از کارشناسان مجرب سینما و با استفاده از متخصصین کارآزموده و مشاوران تبلیغاتی، با نگاهی علمی و تخصصی و مجموعه ای از جدیدین سخت افزار ها و نرم افزار های تولید آگهی آماده است تا محصولات و خدمات شما را با استانداردی جهان شمول و مدرن به مخاطبان معرفی کند . ما در این مسیر خود را به جدید ترین متدهای تولید ، اثر گذاری و نشر آگهی مسلط کرده ایم .

ما با تکنیک هدفگذاری و شناخت مشتریان شما، مخاطبان آگهی خود را تعریف می کنیم و با تولید فیلم و آگهی تبلیغاتی ، متناسب با خلقیات مشتریان ، وجه تمایز پرنگی را در بازار پر رقابت امروزی برایتان رقم خواهیم زد . ما شما را با دنیای جدید تبلیغات و شیوه های نوین آن آشنا میکنیم. ساخت آگهی های تلویزیونی , کاتالوگهای دیجیتال , فیلمهای صنعتی و عکس صنعتی با تجهیزات Full HD ضامن کیفیت و اثر گذاری بیشتر خدمات شما نزد بیننده خواهد بود .جهت ساخت و پخش هرگونه تیزر، تبلیغات و کاتالوگ دیجیتال در سطح نمایشگاه و شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

2168-render_1040

ویژگیهای فیلم مستند تبلیغی 
قدرت در معرفی کالا و خدمات :
یک فیلم تبلیغاتی یا آگهی تصویری موجز و موثر ، به معرفی کالا یا خدمات شما در بازار کمک می کند. و شما و خدمات یا کالاهایتان را با قدرت به عموم مخاطبین معرفی خواهد کرد .
متقاعد سازی ، با معجزه تصویر :
فیلم و یا آگهی تبلیغاتی به شما کمک می کند تا با متقاعد سازی مخاطبانتان به واسطه تکنیکهای روانشناختی ، برگ برنده بازار را به آسانی در دست بگیرید .

EDIUS_Neo_35_screenshot_E

نمایش حسن نیت ، شهرت خدمات :
کمک به مشهور شدن و یا نمایش حسن نیت در عمل کرد شرکت ، که جزء عناصر اصلی در برخورد با رقبای بازار است. تنها با قدرت تصویر و نمایش مسحور کننده فیلم تبلیغاتی است که به دست می آید.
آموزش افراد و روی آوری به خدمات :
شما تنها به وسیله فیلم تبلیغاتی برای معرفی کالا و خدمات خودتان است که می توانید به آموزش افراد درباره کالاهای جدید و روشهای استفاده از آنها به بهترین وجه و در کوتاه ترین زمان و با موثر ترین شیوه بپردازید.

Edius-Pro-7-Serial-2
نمایش تمایز و برتری خدمات و کالاهای شما : 
امروزه ساخت فیلمهای تبلیغاتی و ارائه ی موثر آن در نمایشگاه ها و به مشتریان به عنوان یک فعالیت بازاریابی رقابتی در آمده است. هر شرکتی تلاش می کند با استفاده از این فناوری جدید و تاثیر گذار ، کالاها و خدمات خود را نسبت به مشابهات آن در بازار به نحوی بهتر و متفاوت تر عرضه کند.
با توجه به اینکه هزینه تولید یک فیلم تبلیغاتی ، صنعتی و یا آگهی ویدیویی رابطه مستقیم با موضوع، طرح و ایده آن دارد، لازمه برآورد هزینه ، اطلاعات کافی از محصولات و خدمات مشتریان می باشد؛ لذا واحدهای مشاوره ما آماده پاسخگویی به سوالات و برنامه های تبلیغاتی شما مشتریان محترم می باشند .

 edius-timeline

پاسخ دهید